.:: چرت نویس ::.

گاهی سکوت عاشقانه ها ، در دلت غوغا به پا می کند . . .

.:: چرت نویس ::.

گاهی سکوت عاشقانه ها ، در دلت غوغا به پا می کند . . .

درباره بلاگ
.:: چرت نویس ::.

نگاه پر از حرفم را کسی ندید . . .

یا شاید کسی نخواست ببیند . . .

پس همه ی حرفها نوشته شد . . .

و شد "چرت نویس" . . .

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۰۸:۱۰ - احمد تبریزی
    عالی
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۳۸

صدای بال زدن فرشته . . .


آفریدن فرشته ها شاید آسانتر از آدمها بود برای خدا اما خلق کردن فرشته ای که باید در قالب یک آدم باشد کار سختی ست.
من تو را یکی از همانها میدانم و نمیدانم خیالم را کسی می فهمد؟ اینکه چشمها را ببندم و صدای گامهایت را بشنوم و منتظر بمانم تا نزدیک و نزدیک تر شوی. چیزی شبیه صدای بال زدن یک فرشته . . .

رویاهای من عجیب نیست! من از آسمان پر ابر باران میخواهم . . . شده ام آن باغبان پر بغض که میداند تا آسمان گریه نکند غنچه هایش نخواهند خندید.
شنیده ای ماجرای فرشته ها روی شانه های آدمهای دنیا را؟ اگر نشنیده ای سرت را روی شانه ام بگذار تا بگویمت که "شانه ها جای فرشته هاست" . . .

سالهاست که با خودم مرور میکنم حرفهای دیگران را. قبل تو فکر می کردم اصلا فرشته ها نمی توانند بد باشند اما تو معادلات و حتا اعتقاداتم را بهم زده ای . . . تو در عمق نگاهت شیطنت داری . . . انتهای چشمانت آغوش گرمی طلب دارد . . . این یعنی هر آن ممکن است دستهای آدم را بگیری و به عمق چشمش خیره شوی و لبخند بزنی . . .او سجده خواهد کرد بی هیچ تمردی.

رویای من عجیب نیست . . . من تو را میخواهم آن هنگام که کلون مردانه درب به صدا در می آید و شکوفه های خوشرنگ چادر روی آبشار طلایی موهایت می نشیند و صدای نفسهای تند و قدمهای آهنگینت میان کوچه می پیچد . . . چشمانم را می بندم و عطر آسمان حس میکنم و میشنوم صدای بال زدن یک فرشته را . . .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۵
he mim

نظرات  (۱)

بسیار زیبا نوشته هایتان واقعا زیباست.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی