.:: چرت نویس ::.

گاهی سکوت عاشقانه ها ، در دلت غوغا به پا می کند . . .

.:: چرت نویس ::.

گاهی سکوت عاشقانه ها ، در دلت غوغا به پا می کند . . .

درباره بلاگ
.:: چرت نویس ::.

نگاه پر از حرفم را کسی ندید . . .

یا شاید کسی نخواست ببیند . . .

پس همه ی حرفها نوشته شد . . .

و شد "چرت نویس" . . .

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۰۸:۱۰ - احمد تبریزی
    عالی
۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۳۹

کتاب می خوانم . . . نه ؛ نمیخوانم . . .

کتاب می خوانم
کتاب می خوانم
کتاب می خوانم
نه نمیخوانم. فقط به صفحه های تو در تو نگاه میکنم . . . سطر به سطر
. . . کلمه به کلمه . . . توی هر سطر . . . هر کلمه . . . تو را می بینم
تو را توی پنهانی ترین کنج های پستوی دلم پنهان کرده ام
توی پر پیچ و خم ترین دهلیزهای دل بی قرارم
گاهی دزدکی نگاهت می کنم
بوسه ای شیرین می گیرم از خیال گنگ لبهایت با مغازله ی سوزناکی بر کلون محکم لبهایم
تو را از دوردستها نوازش می کنم
. . . می بوسم . . . می بویم
می دانم که
. . .

چه خیال دردناک بیهوده ای . . . نه من هیچ نمی دانم
تنها با خیال همان پستو و دهلیزهای تو در تو و بوسه های آرام بی شهوت و خیال گنگ لبهایت و آرامش نامتناهی آغوشت ، این شب خاکستری را صبح می کنم، که شاید
. . . که شاید هرم مهربان تنت گونه های به خیسی نشسته ام را و غمهای ریشه دوانده در روحم را آرام آرام بخشکاند.
شاید توی چهارچوب این در ویران و پوسیده و مخروب، صبح با اشعه های بی جان خورشید قامت بلند و محکم تو پیدا شود. بیایی
. . . برای همیشه بیایی
. . . دنیا را چه دیده ای؟؟؟؟ هوم؟؟

هوم! چقدر همیشه نوشتن برای تو خوب است محبوبم
. . . !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۵
he mim

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی