.:: چرت نویس ::.

گاهی سکوت عاشقانه ها ، در دلت غوغا به پا می کند . . .

.:: چرت نویس ::.

گاهی سکوت عاشقانه ها ، در دلت غوغا به پا می کند . . .

درباره بلاگ
.:: چرت نویس ::.

نگاه پر از حرفم را کسی ندید . . .

یا شاید کسی نخواست ببیند . . .

پس همه ی حرفها نوشته شد . . .

و شد "چرت نویس" . . .

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۰۸:۱۰ - احمد تبریزی
    عالی

از تو نمیخواهم جلوی همه بگویی دوستم داری ، نمیخواهم با من در خیابان قدم بزنی و به حرف هایم گوش دهی ، نه ، نمیخواهم تاریخ تولدم را بدانی و وقتی آن روز رسید برایم هدیه مورد علاقه ام را بخری و یا حتی یک تبریک ساده بگویی ، نه نمیخواهم غافل گیرم کنی ، از تو نمیخواهم بخاطرم به اجبار از او دل بکنی و زندگیت را عوض کنی ، نمیخوام تاریخ آشناییمان را در سررسیدت علامت بزنی ، نمیخواهم روز های با من بودن را یک روز خاص بدانی ، بانو فقط میخواهم دوستم داشته باشی همین . . .
همین که بدانم دوستم داشته باشی خودم ، در خلوتم با تو ازدواج میکنم ، با هم به مسافرت می رویم ، به شهر شما و شهر ما ، روز پدر و روز تولدم از طرف تو برای خودم هدیه میخرم ، سعی میکنم همسری ایده آل و پدر خوبی برای دخترمان باشم باور کن زیاد سخت نیست ، کمی به من فرصت بده . . .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۲
he mim

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی