.:: چرت نویس ::.

گاهی سکوت عاشقانه ها ، در دلت غوغا به پا می کند . . .

.:: چرت نویس ::.

گاهی سکوت عاشقانه ها ، در دلت غوغا به پا می کند . . .

درباره بلاگ
.:: چرت نویس ::.

نگاه پر از حرفم را کسی ندید . . .

یا شاید کسی نخواست ببیند . . .

پس همه ی حرفها نوشته شد . . .

و شد "چرت نویس" . . .

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۰۸:۱۰ - احمد تبریزی
    عالی


با باران پاییز قرار دارم . . . قرار دارم هر وقت که بارید من را خبر کند . . . و من تو را و تو، دل را و دل، عشق را . . .
باران سر سلسله ی زیباترین پاییزانه هاست.. باران بر تخت سلطنت عاشقانه های پاییز نشسته است.
قرار دارم با باران پاییزی
و وقت این قرار آن هنگام که تو باشی ، باران قول داده ست به زیباترین شکل خواهد بارید.
تو را باید قطره قطره عاشق شد . . .
.
قرارمان با باران را فراموش نکنی!
اگر نیایی ، وقتی نباشی ، قرار باران می شود بی قراری من.
به تعداد دانه های باران یادآوری می شود نبودنت . . .
دانه دانه اش قرارم را بهم می زند.
حضرت باران من را تنهایی به حضور نخواهد پذیرفت. چه روز بدی ست اگر نباشی و آسمان دلتنگ شود و ببارد. آن هنگام آسمان چشمان باید همراه ابرهای آسمان شود. . .
.
خوش بحال برگهایی که میزبان قطره های سرازیر شده از وجودت هستند. همان برگهایی که تا مدتها بعد از عبور تو معطرند.
تو گیر انداخته ای مرا میان باران و خودت و به بی تابی کشیده ای دانه دانه باریدن باران را.
قطره ها هم برای رسیدن به تو عجله دارند؛ برگهای پاییز هم. میز تزیین شده با برگهای خیس یک فنجان لبخند گرم مهمانم کن.
بارانی میخواهمت
تو را باید دانه دانه عاشق شد . . .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۸
he mim

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی