.:: چرت نویس ::.

گاهی سکوت عاشقانه ها ، در دلت غوغا به پا می کند . . .

.:: چرت نویس ::.

گاهی سکوت عاشقانه ها ، در دلت غوغا به پا می کند . . .

درباره بلاگ
.:: چرت نویس ::.

نگاه پر از حرفم را کسی ندید . . .

یا شاید کسی نخواست ببیند . . .

پس همه ی حرفها نوشته شد . . .

و شد "چرت نویس" . . .

آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۰۰، ۰۸:۱۰ - احمد تبریزی
    عالی
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۱۷

به گمانت که نیستم و نیستی . . .



به گمانت که نیستم و  نیستی . . . به گمانت که رفتم و رفتی . . . به گمانت که دیده بر بستم و پشت پلکهای  فراموشی به باد نسیانت سپردم . . . به گمانت به همین سادگی دل دادمُ  و از آن  ساده تر دل گــــــُسستم  . . . به گمانت که کـُدورت به دل نهاده شده دیواری میشود بین ما و سدّ محبت میکند . . . به گمانت که تصویرت محو شد آن سوی خاطره ها . . . ونگاهی که مرا مست میکرد ؛ افسون سحر انگیزش را از دست داده ؟ . . . به گمانت که میشود سینه را از مهرت خالی کرد ؟ به گمانت که میتوان بدین راحتی هر آنچه بود و گذشت را در جامه دان های هجرت نهاد و دل به جاده  تنهایی ها سپرد و انگار نه انگار دیروزی بود و من . . . دیروزی بود و تو . . . دیروزی بود و دلدادگی  . . . ؟
ای شرقی ترینم . . . ای مُستبدِ سراپا غرور . . . پیش از اینها من عاجزانه معتکف درگاه تو بودم . . . پیش از اینها من سایه های انتظار را همدم بودم و همراه . . .  پیش از اینها من چله نشین عشق تو بودم . . . پیش از اینها من حیران وادی تو . . . ای هم قبیله من . . . من از ازل بدنبال تو بوده ام . . . من از دل تاریخ سرگشته و مبهوت تجلی تو بوده ام . . . چگونه رهایت کنم . . . که ترا ؛ نــــه  . . . چگونه دل را از اسارتت برهانم . . . و حال اینکه بدلخواه خویش ؛ افسار مهرت را بر عنقا و سیمرغِ وجودم گـِره زدم . . . تو در منی و من در خویش اسیر توام . . .

گمان مبر که بدین سادگی دست دل از رخسار ماه گونه ات بشویم . . . من ترا که نه در دل . . . در ذهن میپرورانم . . . آه که طنین صدایت زمزمه ای در درونم بپا کرده  . . . ترنم صدایت آوای دل نشین حسی جاودانه است . . .

پ.ن: بانو تا ابد دوستت خواهم داشت . . .
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۹
he mim

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی